جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۰
کد خبر: ۱۳۶۹۰۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

اجرای زمستانی «خاله سوسکه» به کارگردانی مهرداد قرآن‌کیش در فرهنگسرای فردوس

نمایش شاد و موزیکال «خاله سوسکه» به کارگردانی مهرداد قرآن‌کیش در سالن نمایش فرهنگسرای فردوس برای کودکان به روی صحنه می‌رود.

اجرای زمستانی «خاله سوسکه» به کارگردانی مهرداد قرآن‌کیش در فرهنگسرای فردوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایش شاد و موزیکال «خاله سوسکه»، کاری از گروه هنری تاک و به نویسندگی و کارگردانی مهرداد قرآن‌کیش، زمستان 1402، روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۸ در سالن نمایش فرهنگسرای فردوس برای کودکان به روی صحنه برده خواهد شد.

نمایش شاد، جذاب و خانوادگی «خاله سوسکه»، به نویسندگی مهرداد قرآن‌کیش، با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرّح برای تمامی گروههای سنی اجرا خواهد شد.

نیلوفر ابراهیمی، مشاور کارگردان و طراح صحنه و لباس و مهدی ابراهیمی، مسئول نور و صدای خاله سوسکه هستند و بازیگران نمایش عبارتند از: سامان فرشیدنیا، نهال دلزنده، زهرا سماواتی و نفیسه ترحم‌جو.

«خاله سوسکه» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد قرآن‌کیش، تا پایان بهمن‌ماه، هر هفته از دوشنبه تا ‌جمعه، از ساعت ۱۸ برای عموم و صبح‌ها ویژه مدارس و مهدهای کودک به روی صحنه برده خواهد شد.

والدین برای تهیه بلیط می‌توانند با مراجعه به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر، یا رزرو و هماهنگی اجرای ویژه با تلفن‌های ۰۹۱۹۰۷۰۹۲۵۰، ۰۹۲۲۰۰۱۴۷۰ و ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرند.

نظر شما